כשמדובר בנסיעה מחוץ לשביל המוכה, יש יעדים רבים בצפון איטליה שאינם על המסלול של התייר הטיפוסי. לדוגמה, טיולים לצפון איטליה עשויים לכלול ביקור בסעודה האחרונה, יצירת אמנות של לאונרדו דה וינצ "י וציוני דרך ומוזיאונים מרכזיים אחרים. ניתן גם לראות את חופי הסלע המקומיים ולחוות חלק מסגנון החיים האיטלקי. אבל לפני שאתם מתכננים את הטיול שלכם לצפון איטליה, קחו בחשבון את הרעיונות האלה:

צפון איטליה מציעה היסטוריה עשירה, נוף מדהים וקטלוג שאין דומה לו באמנות ובתרבות. לאזור זה קל להגיע מכל מקום באירופה, תודות לרשת תחבורה ציבורית נרחבת ולערים ולערים הרבות באזור. עם כל כך הרבה יעדים לבקר, האזור הזה הוא בחירה מצוינת לחופשות. למידע נוסף על אזור זה, נא לבקר באתר התיירות הרשמי. הנה מדריך מהיר לצפון איטליה.

בזמן שאתה בצפון איטליה, אל תוותר על הערים הגדולות. הם מציעים הצצה לסגנון החיים והתרבות בצפון איטליה. במהלך הקיץ, ניתן לשמוע מוזיקה עממית איטלקית מסורתית או מוזיקה קאמרית מנוגנת ברחובות. אתה יכול גם לראות את המראות והצלילים של הכפרים האיטלקיים בזמן שתיית יין מהכרמים המקומיים. עבור מי שנהנים מבחוץ, צפון איטליה היא היעד המושלם לחופשת סקי. בחורף, אתה אפילו יכול ללכת סנובורד או הליכת שלג!

באזור יש גם מאות אגמים, גדולים וקטנים. פירס צפים, מאת האמן כריסטו, הם אטרקציות תיירותיות פופולריות באגם איסאו. המים הקסומים של אגם קלדונאצו ומי הטורקיז של אגם טנו שווים לשחות בהם. תוכל להסתובב באגם בעוד שעה. האגמים הם חלק ממחוז טרנטינו, שהוא ביתם של יותר ממאתיים אגמים יפים אחרים.

עבור המעוניינים ללמוד יותר על המטבח האיטלקי, צפון איטליה מציעה שפע של הזדמנויות לאוהבי מזון. ביקורים ביקבים ואגריטוריסמו, או יצרנים אורחים, הם דרך מצוינת לחקור את מסורות המזון האיטלקיות. תלמדו על מרכיבים אזוריים ותטעמו את הטעמים המקומיים. ואל תשכחו לדגום את השוקולדים המפורסמים שיוצרו על ידי מפעלי תוצרת איטליה. תמצא את המקום המושלם להתמכר לתענוגות הקולינריים הייחודיים האלה.

לחובבי האומנות, אין מקום טוב יותר לבקר בו מאשר במילאנו. בירת האופנה המודרנית היא ביתם של כמה בתי אופנה מפורסמים בעולם. וזה גם מרכז תרבותי ומסחרי. עם שמונה אתרי מורשת עולמית של אונסק "ו, עיר זו מציעה חובבי אמנות שילוב מושלם של היסטוריה וזוהר. אפשר אפילו לבקר במאוזוליאום של גאלה פלאסידיה ובבלט האיטלקי הלאומי. אם אתה אוהד ספורט, תמצא מוזיאון במילאנו המוקדש לשני מועדוני הספורט המפורסמים.

תוכל ליהנות מחופשה מרגיעה בשווייץ ובאגמים האיטלקיים על ־ ידי שילוב אגם איטלקי עם טיול לצפון איטליה. האחרון יכלול עיירות ישנות ומקסימות באזור הכפרי של איטליה וטיול לוונציה. יש גם ארבעה לילות בטוסקנה ובחוף אמאלפי בטיול בצפון איטליה. אתה יכול ליהנות מהטובים שבשני העולמות בצפון איטליה, תוך תפיסת המראות של ונציה ומילאנו.

אזור אגם קומו, בצפון מערב איטליה, הוא המקום המושלם להתחיל את הטיול שלך לצפון איטליה. מכאן תוכלו לנסוע דרומה לריביירה האיטלקית ואז לנסוע לאורך אזור אמיליה רומאניה אל העיר הציורית מילאנו. ברגע שתבקר בערים האלה, אתה תהיה בדרכך לרומא וונציה! זה מקום קסום והוא בהחלט שווה ביקור. הריביירה האיטלקית היא יעד פופולרי נוסף בצפון איטליה.

ייתכן שתאהב גם את :