טיול ברומא יאפשר לך לגלות את ההיסטוריה של העיר העתיקה הזאת. בירת איטליה, רומא, היא גם בירת מחוז לאציו. היא גם לב העיר המטרופוליטנית של שם זה. האזור הוא גם ביתה של קומונה מיוחדת בשם קומונה די רומא קפיטל. עם זאת, טיול בעיר הוא דרך מצוינת ללמוד יותר על ההיסטוריה שלה. הנה כמה עצות שיעזרו לך להפיק את המירב מזמנך ברומא.

טיול בוותיקן ובקולוסיאום הוא בחירה מצוינת לאוהבי ההיסטוריה. האתרים ההיסטוריים האלה ענקיים ואפשר ללמוד עליהם הרבה. הפנתיאון זמין גם כן. אלה הם יעדי תיירות פופולריים ו חייב לראות במהלך הטיול ברומא שלך. הזמן הטוב ביותר לעשות טיול באנדרטאות האלה הוא בין 3 ל-4 ימים.

עוד אחד שחייב לראות בטיול לרומא הוא ביקור בקולוסיאום. אחרי יום ארוך של תיירות, הבזיליקה היא מקום נהדר להירגע ולהרהר. טיול לקולוסיאום הוא חובה אם אתה ברומא. תהיה לך גם ההזדמנות לראות רבים מהאנדרטאות המפורסמות ביותר ברומא. אם אתה מחפש חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת ברומא, טיול בפורום הרומי יספק לך את כל מה שאתה צריך לדעת.

מה יש לראות בטיול ברומא?

אם אתה אוהב אמנות, תמצא גם טיול ברומא מעניין. ההיסטוריה העשירה של העיר מתועדת היטב. מדריך מקומי ייקח אתכם למקומות החשובים ביותר ויספר לכם סיפורים מרתקים על הבניינים. טיול ברומא ייקח אתכם לכמה מהאטרקציות והציונים המפורסמים ביותר בעיר. הכי טוב לבקר אותם בין אמצע נובמבר לתחילת מרץ. הטמפרטורות מתונות, מה שהופך אותם לאפשרות פופולרית לתיירים.

הקריפטה של קפוצ'ין צריכה להיכלל בכל טיול ברומא. בניין עתיק זה, המכיל את עצמותיהם של יותר מארבעת אלפים נזירים, הוא חלק חשוב בהיסטוריה של העיר. זהו אתר יפה וציורי לחקור. בבזיליקה הסמוכה ישנן יצירות אמנות מפורסמות רבות, כולל יצירות מאת דומניצ'ינו או קאראווג'ו. אם אתה אוהב אמנות, טיול ברומא יעזור לך להבין את היופי של העיר.

ישנן דרכים רבות לחוות את האתרים ההיסטוריים של רומא. טיול מודרך ייתן לך הצצה לציוני הדרך והאטרקציות המפורסמים ביותר ברומא. מדריך יספר לכם על ההיסטוריה של הבניינים האלה ויספר לכם על המונומנטים המפורסמים. הקולוסיאום, למשל, הוא מקום נהדר לראות. מראה חשוב נוסף הוא הפנתיאון. במהלך הטיול ברומא שלך, תהיה לך הזדמנות לחוות ציוני דרך ואטרקציות רבות אחרות אלה.

המקומות הפופולריים ביותר לבקר בהם ברומא הם הקולוסיאום והוותיקן. אבל אל תדאג אם אתה לא מדבר את שפת המדריך שלך. אם אתה לא, מדריך מקומי יכול לעזור לך להבין את השפה ולהכיר את העיר טוב יותר. שקול לשכור מדריך טיולים שמדבר בשפה זרה אם אתה לא יודע את השפה. זה יפתיע אותך איך הרבה יותר מהנה ומעניין הטיול שלך לרומא יכול להיות.

טיול ברומא יתחיל בפיאצה ברבריני. כיכר זו מכילה מזרקת ברניני וכן שלט המכבד את מרגרט פולר, העיתונאית האמריקאית. הכיכר הזאת שווה ביקור אם אתה באזור. טיול באזור ההיסטורי הזה הוא חובה לכל חופשה. זה יהיה זמן מדהים בשבילך. אתה גם תלמד על ההיסטוריה של האזור.

גם הוותיקן וגם הקולוסיאום מאוד גדולים ועסוקים. הם גם שווים לראות אם לא אכפת לך לראות הרבה עצמות. ניתן גם לבקר בבזיליקת הקדושים הסמוכה, כגון תחנות הרכבת התחתית EUR Fermi ו-EUR Magliana. תוכל ליהנות ההיסטוריה המרתקת של העיר בדרך חדשה אם יש טיול.

לטיפים והמלצות נוספות לגבי טיול ברומא, הקליקו: טיול ברומא, המלצות

ייתכן שתאהב גם את :